ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Związek Gmin Warmińsko-Mazurskich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Biuro Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro ZGWM

Data udostępnienia: 2024-04-03

Ogłoszono dnia: 2024-04-03

Termin składania dokumentów: 2024-04-18 12:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Id ogłoszenia: 1/2024

Zlecający: Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie; z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
  2. pełna zdolność do czynności prawnych, i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3.   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  4. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
Mile widziany kierunki: prawo, administracja, politologia, polityka samorządowa i regionalnej lub pokrewne.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego a w szczególności gminnego.
2. Umiejętność analitycznego myślenia;
3. Umiejętność i łatwość redagowania tekstów informacyjnych tzw. „lekkie pióro”;
4. Umiejętność samodzielnego analizowania danych, informacji i problemów;
5. Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
6. Umiejętność pracy w zespole;
7. Komunikatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw dotyczących promocji związku i gmin członkowskich.
  2. Prowadzenie Funduszu Promocji Związku (przyjmowanie wniosków, zakup nagród, rozliczanie wniosków).
  3. Prowadzenie spraw związanych z konkursami
  4. Przyjmowanie korespondencji i rejestracja w rejestrze pism przychodzących.
  5. Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe.
  6. Ogłaszanie aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym.
  7. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  8. Sporządzanie notatek ze spotkań organizowanych przez Związek.
  9. Zamieszczanie informacji na temat bieżącej działalności Związku na Facebooku.
  10. Obsługa kancelaryjno biurowa  Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Związku.
  11. Prowadzenie  bieżących spraw  wynikających ze współpracy z Ogólnopolskim Porozumieniem Organizacji Samorządowych oraz parlamentarzystami.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę, obowiązki służbowe obejmują również podróże służbowe, dostosowany dostęp do budynku i windy dla osób niepełnosprawnych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy - Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu;
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku;
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  10. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-04-18 12:00:00
b. Sposób:
 
 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora..
 
 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w biurze Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich Al. M. J. Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, pok. 337.

VII. Informacje dodatkowe:

Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do biura Związku po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich – Biuletyn Informacji Publicznej http://zgwm-bip.infowm.pl.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO) poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Związek Gmin Warmińsko – Mazurskich  w Olsztynie (dalej: Administrator), dane kontaktowe: al. M. J. Piłsudskiego 7/9, 10 – 950 Olsztyn, tel. 89 527 60 75, e-mail: zgwm@zgwm.pl
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@zgwm.pl.
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu naboru na stanowisko urzędnicze.
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa (m. in. art. 221 ustawy Kodeks pracy, art. 6 w zw. z art. 13 ust. 2b ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie innych danych podanych przez Pana/Panią dobrowolnie np. w liście motywacyjnym, na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody. Jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. szczególne kategorie danych osobowych) podstawą przetwarzania jest również Pana/Pani wyraźna zgoda (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  1. dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym, jednakże dane kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Związku.
  2. dane osobowe zgromadzone w danym naborze będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru zaś dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania dodatkowo będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011.14.67 z późn. zm.).
  3. ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, prawo do żądania od Administratora ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy w Pana/Pani ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  5. podanie przez Pan/Pani danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest wymogiem ustawowym, niezbędnym, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Związek Gmin Warmińsko-Mazurskich
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Młodziejewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-03 13:42:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-03 14:00:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-03 14:35:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
333 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony