ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Związek Gmin Warmińsko-Mazurskich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Biura Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Biuro Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro ZGWM

Data udostępnienia: 2022-02-10

Ogłoszono dnia: 2022-02-10

Termin składania dokumentów: 2022-02-25 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Id ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  4. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w administracji samorządowej,
  7. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, finansów publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
- co najmniej dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń    biurowych
- samodzielność, systematyczność, komunikatywność, mobilność, sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym, umiejętność organizowania i kierowania pracą zespołu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współdziałanie z właściwymi organami administracji ogólnej i samorządowej.
  2. Reprezentowanie Związku na zewnątrz – w zakresie ustalonym przez Zarząd Związku, w tym utrzymywanie kontaktów z jednostkami administracji państwowej, samorządowej, środkami masowego przekazu (radio, prasa, TV).
  3. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań zleconych przez Zarząd.
  4. Przygotowywanie okresowych: informacji, sprawozdań i analiz dotyczących wykonywanych zadań.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał, sprawozdań, analiz i materiałów pod obrady Zgromadzenia Związku, Zarządu Związku oraz dla potrzeb Przewodniczącego Zarządu Związku.
  6. Kontrolowanie aktualności dokumentów Związku, w tym regulaminów.
  7. Podejmowanie działań mających  na celu pomnażanie majątku Związku, w tym pozyskiwanie środków zewnętrznych.
  8. Nadzorowanie realizacji uchwał Zarządu i Zgromadzenia.
  9. Organizowanie  i nadzorowanie pracy Biura Związku Gmin Warmińsko  - Mazurskich.
  10. Przestrzeganie zapisów Regulaminu organizacyjnego  Biura Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich.
  11. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Przewodniczącego Zarządu.
  12. Przestrzeganie tajemnicy służbowej, państwowej i zasad współżycia społecznego.
  13. Dyrektor Biura odpowiada za całokształt powierzonych mu obowiązków.
  14. Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Środowisko pracy: czas pracy 1/2 etatu, 20 godz. w pięciodniowym tygodniu pracy, obejmującym okres od poniedziałku do piątku, w godzinach  8.00-12.00. Z pracą związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi instytucjami i interesariuszami. Osoby zatrudnione obsługują sprzęt komputerowy, biurowy, pracują na dokumentach, przyjmują interesariuszy.
Środki pracy: Komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej. Pracę zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Wymaga się ogólnego dobrego stanu zdrowia.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

0%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys zawodowy zawierający adres kontaktowy.
  3. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy.
  4. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  10. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-25 00:00:00
b. Sposób:
Sposób: osobiście lub za pośrednictwem innych osób
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektor Biura
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w biurze Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich Al. M. J. Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, pok. 337.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do biura Związku po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu rekrutacji Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich – Biuletyn Informacji Publicznej https://bip.zgwm.pl

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zał. do ogłoszenia
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru
ADMINISTRATOR DANYCH
Związek Gmin Warmińsko - Mazurskich, al. M.J. Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, tel. 89 527 60 75, e-mail: zgwm@zgwm.pl (dalej: ADO).
 
CEL PRZETWARZANIA DANYCH:
Rozpatrzenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych i skontaktowanie się z Kandydatem w celu przeprowadzenia dalszej procedury naboru.
 
DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY:
Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). W sytuacji, w której kandydat będący osobą niepełnosprawną, chce skorzystać z prawa do pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, niezbędne jest złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
Podanie informacji o karalności tj. skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 10 RODO.
Natomiast podanie w CV wszelkich dodatkowych danych, np.: informacji o stanie zdrowia, o sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, społecznej, zainteresowaniach, wizerunku  i innych, jest dobrowolne. Dane te będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Niepodanie tych danych nie wykluczy Kandydata z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego.
 
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. W przypadku nie spełniania wymagań formalnych lub nie umieszczenia danych Kandydata w protokole z naboru jako jednego z pięciu najlepszych dokumenty zostaną niezwłocznie zniszczone.
  2. W sytuacji spełnienia wymagań formalnych oraz wpisania do protokołu z naboru dane osobowe wyłonionego w drodze naboru Kandydata będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy. Po upływie ww. okresu dokumenty zostaną zniszczone.
 
INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH
Informacja o wyniku naboru w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania oraz uzasadnienia wyniku naboru udostępniania jest w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie, w związku z czym odbiorcą danych osobowych, może być każda osoba, która zapozna się z powyższą informacją.
Ponadto dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz ADO, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania.
 
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na adres korespondencyjny ADO lub na adres e-mail: zgwm@zgwm.pl. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Poza tym Kandydat posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
 
KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod następującym adresem e-mail: iod@zgwm.pl
« powrót do poprzedniej strony