Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Biuro Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro ZGWM
Data udostępnienia: 2024-04-03
Ogłoszono dnia: 2024-04-03
Termin składania dokumentów: 2024-04-18 12:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2024
Id ogłoszenia: 1/2024
Zlecający: Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Warmińsko - Mazurskich
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie; z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
- pełna zdolność do czynności prawnych, i korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
Mile widziany kierunki: prawo, administracja, politologia, polityka samorządowa i regionalnej lub pokrewne.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego a w szczególności gminnego.
2. Umiejętność analitycznego myślenia;
3. Umiejętność i łatwość redagowania tekstów informacyjnych tzw. „lekkie pióro”;
4. Umiejętność samodzielnego analizowania danych, informacji i problemów;
5. Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
6. Umiejętność pracy w zespole;
7. Komunikatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, kreatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw dotyczących promocji związku i gmin członkowskich.
- Prowadzenie Funduszu Promocji Związku (przyjmowanie wniosków, zakup nagród, rozliczanie wniosków).
- Prowadzenie spraw związanych z konkursami
- Przyjmowanie korespondencji i rejestracja w rejestrze pism przychodzących.
- Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe.
- Ogłaszanie aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym.
- Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie notatek ze spotkań organizowanych przez Związek.
- Zamieszczanie informacji na temat bieżącej działalności Związku na Facebooku.
- Obsługa kancelaryjno biurowa Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Związku.
- Prowadzenie bieżących spraw wynikających ze współpracy z Ogólnopolskim Porozumieniem Organizacji Samorządowych oraz parlamentarzystami.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę, obowiązki służbowe obejmują również podróże służbowe, dostosowany dostęp do budynku i windy dla osób niepełnosprawnych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy - Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu;
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku;
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-04-18 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora..
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w biurze Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich Al. M. J. Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, pok. 337.
VII. Informacje dodatkowe:
Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
Aplikacje, które wpłyną do biura Związku po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich – Biuletyn Informacji Publicznej http://zgwm-bip.infowm.pl.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO) poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO) poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Związek Gmin Warmińsko – Mazurskich w Olsztynie (dalej: Administrator), dane kontaktowe: al. M. J. Piłsudskiego 7/9, 10 – 950 Olsztyn, tel. 89 527 60 75, e-mail: zgwm@zgwm.pl
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@zgwm.pl.
- dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu naboru na stanowisko urzędnicze.
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa (m. in. art. 221 ustawy Kodeks pracy, art. 6 w zw. z art. 13 ust. 2b ustawy o pracownikach samorządowych),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie innych danych podanych przez Pana/Panią dobrowolnie np. w liście motywacyjnym, na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody. Jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. szczególne kategorie danych osobowych) podstawą przetwarzania jest również Pana/Pani wyraźna zgoda (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym, jednakże dane kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Związku.
- dane osobowe zgromadzone w danym naborze będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru zaś dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania dodatkowo będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011.14.67 z późn. zm.).
- ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, prawo do żądania od Administratora ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy w Pana/Pani ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- podanie przez Pan/Pani danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest wymogiem ustawowym, niezbędnym, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Związek Gmin Warmińsko-Mazurskich |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Młodziejewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-04-03 13:42:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-04-03 14:00:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-24 09:12:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 813 raz(y) |